Özelleştirme Mağdurları 4/C'li Geçici Personel Web Sitesi

4 Nisan 2012 Çarşamba

Eğitim Bir Sen 4/C’lilerin Sorununu Biz Çözeceğiz

Eğitim Bir Sen 4/C’lilerin Sorununu Biz Çözeceğiz Ramazan Çakırcı
Eğitim Bir Sen 4/C’lilerin Sorununu Biz Çözeceğiz
Genel Mevzuat ve Toplu Sözleşme Sekreterimiz Ramazan Çakırcı, çözümü yanlış yerde arayan 4/C’li çalışanların olduğunu ifade ederek, “4/C’lilerin sorunlarının çözümünün adresi Eğitim-Bir-Sen’dir” dedi.
www.4cmagdurlari.blogspot.com
Erzurum, Ağrı ve Iğdır şubelerimizin il divan toplantılarında konuşan Ramazan Çakırcı, 4/C’li personelin sorunlarını çözecek sendikanın Eğitim-Bir-Sen olduğunu belirterek, şunları söyledi: “4/B kapsamındaki sözleşmeli öğretmenlerin kadroya geçişinde yanlış adreslerde çözüm arayanlar vardı. Çözümün adresinin Eğitim-Bir-Sen olduğunu herkes gördü. Burada sorun üretenlerden uzak durulması gerekir. Çözümün adresi Eğitim-Bir-Sen’e tüm 4/C’liler destek vermelidir.”
4/C’lilerin sorunlarının çözümü için mücadelelerini sürdüreceklerini kaydeden Çakırcı, “4/C’li çalışanların ek ödemeden yararlanmaları mutlaka sağlanmalıdır. Çalışma süreleri 12 aya çıkarılmalıdır. Sözleşme imzaladıkları için halen damga vergisinin kesilmesi bir sorundur. Biz bu sorunlara toplu sözleşme masasında neşter vuracağız” şeklinde konuştu.
Haberimizi Paylaşmak için aşağıdaki butonları kullanabilirsiniz.

Paylaş | |

Yasal Uyarı: Sitemizde yayınlanan haberler ve köşe yazıları yukarıdaki butonlar kullanılarak veya aktif link verilerek kullanılabilir.www.4cmagdurlari.blogspot.com
Bu Haberi Paylaş:

17 yorum:

  1. 78 GÜN ANKARANIN SOĞUĞUNDA KALDIKDA NE OLDU? SATTI BİZİ SENDİKA SATTI.OZAMAN BİRŞEY VERMEDİ BU İKTİDAR ŞİMDİMİ VERECEK ?SENDİKA BİRŞEY ALAMAZ,ONLAR VERİRSE VERİR.ONLARDA VERMİYCEK.Aç Kurtlar Partisi DEĞİLMİ BUNLAR BİR GECEDE % 100 ZAM YAPTILAR KENDİLERİNE .ADALETSİZLER.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba

    yeni güncel blog adresiniz açıldı: www yorumlasak com

    YanıtlaSil
  3. 4/c lilerin hakkını alın ondan sonra üyeniz olmamızı bekleyin..

    YanıtlaSil
  4. TEKEL MAĞDURU
    Çakırcı Özellikle Biz Zoraki Özelleştirmeler neticesinde 4/c statüsüne Mecbur ve Mahküm edilmiş TEKEL ciler yanlış adreste aramıyor çözümü kardeş. Bizler Ankarada 78 gün bizleri yönetenlerin gözü önünde 15-20 yıllık Emeğimiz-Ekemeğimiz için mücadele verdik birtek amacımız vardı aylıklarımızı düşsün, Statümüz değişsin ama bizleri kadromuzla dağıtın ve 17 yıllık eemğimizi hiçe saymayın diye ama ne oldu bizlere yapılanları herkes gördü. Ramazan Kardeş KOYUN CAN DERDİNDE KASAP ET DERDİNDE Bizler gerçekten Mağdur edildik bizlere Haksızlık edildi ve bizlerin hiç kimyeye inancımız kalmadı artık kendi Vatanımızda Kendimizi Ötekileştirilmiş hisediyoruz. onun için bizlerin sorununu kim çozerse çözsün ALLAH Razı olsun. Bizler hiç birzaman yanlış adreslerde olmadık olmayacağız bizleri yanlış adreslere yönlendirenler Utansın...

    YanıtlaSil
  5. Yaptıklarınız yapacaklarınız teminatı olsa gerek biryıl önce memur sen genel başkanı sayın Ahmet GÜNDOĞDU yanına Personelden Sorumlu Devlet bakanı Hayatı YAZICIYI yanıalarak seçım öncesi 4/c lilere müjde olarak verdiği aile yardımı ne oldu sorarım size

    YanıtlaSil
  6. Sendikacı arkadaşımız çok güzel dilek ve temennilerde bulunuyor ancak 4c liler sürünürken çoluğu çocuğu perişanken bu süslü sözlerle 4c lileri daha ne kadar avutacaksınız ne zaman gerçekten çözüm için net somut adımlar atacaksınız insanların mecali kalmadı artık laf kalabalığıyla karın doymuyor adaletsizlik haksızlık bitmiyor.Vicdan arıyoruz vicdan ama maalesef....

    YanıtlaSil
  7. bizleri bu duruma düşüren zaten hak-iş ve memur sen affınızla önce atını kaybettirip sonunda eşek vermiş iylik neresinde

    YanıtlaSil
  8. İNŞALLAH SÖSÜNÜZDE DURUR İNSANLARIN UMUTLARIYLA OYNAMAYIN SAYIN YETKİLİLER ÇÖZDÜK ÇÖZECEĞİZ İCRAAT İSTİYORUZ SAMİMİ OLDUĞUNUZA BİZİ İNANDIRIN HA UÇTU HA KAÇTI HA 4C MÜJDE YETER İNSAN ONURU BU KADAR UCUZ DEYİL İNANDIĞIM Bİ ŞEŞ VAR MEMURSEN 4C SORUNUNU ÇÖZMEKTE SAMİMİYSE BU İŞ ÇÖZÜLÜR SAĞLIKSEN ÜYESİ SİLİFKE DEVLET HASTAHANESİ ÇALIŞANI GÜLHAN GÜL.ŞEN SAYGI İLE SELAMLIYORUM

    YanıtlaSil
  9. Benden kocaman bir PIVVVVVVVVVVVVVVVV toplu sözleşme yasası meclisten geçti ALLAH ın bir kulu 4c den konuşmuyor

    YanıtlaSil
  10. ya sayın ramazan abecım biz 4 c mağdurlarıyız bize kim güzel söz söylese hemen gözğmğz kulağımız onadadır biz hiç bir zaman başkaların arka bahçesi olmadık olmayacağız kim yapaarsa ALLAH ondan bin kere razı olsun biz yanliş yerde değıliz ama bizi yanlış yerlere yönlendırıyorlar biz daimi kadroluyduk bizi bu lanet 4 c li yaptılar artık dayanacak gucumuz kalmadı her kafadan ses çıkıyor kime inanacağız bilemiyoruz meclistye yasa kabul edıldi bizle 4 c ler yaralanıyormuyuz ? yoksa yine aynı tas ayni hamam sürünmeye devam hiç bir şey çıkmadı 4 c yi o mubarek ağzların bile almadilar mecliste bize hiç bir şey yoktur bunu her kes duysun birileri bizi uyutuyor eğer sizle bunu çözeceksenız hepimiz sizleri destekleyceğız ama yapamıyorsanız lütfen bırakın bu boş sözleri karnımız tok boş laflara

    YanıtlaSil
  11. bir TEDAŞ özelleştirme mağduru olarak bizi sendikalar sattı zaten.. bu sendikaccı bizi saf zannediyor herhalde.. bırak bu uyanık ayaklarını yazılı olarak ispatla sen ne aldın, ne kazandın varmı böyle bir kazancınız..

    hepiniz kendinizi düşünüyorsunuz... yalancı sendikacılar..

    YanıtlaSil
  12. Geçen sene memursen başkanıyla birlikte 4/c lilere müjde diye manşet yaptırdığınız aile yardımını bile alamadınız. gerçi bu saatten sonra alsanızda boş, bizi bir aile yardımıyla kandıramazsınız. sadece aile yardımı vereceklerse onu da vermesinler.o da benden kendilerine hediye olsun ölünce kefen lazım olacak onu alırlar. Bu işin çözümü belli bizden aldıkları kadroları geri versinler, gerçi benim açımdan verselerde ben bunlara hakkımı helal etmeyeceğim. çünkü bu hasta halimle çektiğimi bir ben bir de allah biliyor. Ben fazla bir şey istemiyorum en sevdikleri kişileride allah benim durumuma düşürsün başka bir şey istemem, gerisi öbür tarafta.

    YanıtlaSil
  13. Gercekten siz sendikacı 4c liler icin bit kadarda olsa menfaat alabbilecegine inaniyormusun kendinize guveniyorsunuzda 2005 te seydişehir özelleşti 7sene gecti kimi emekli oldu kimi aileler dağıldı bunun vebalini demekki sadace AKP degil sizde çekeceksiniz iyi yanarsınız insallah'

    YanıtlaSil
  14. son yorumu yapan arkadaşıma yürekten katıliyorum doğru söyliyor ancak biz birbirimizın hallinden bizi 4 c ler anlaya biliyoruz tok açın halınden hiç anlamaz bu hükümet ve yandaş sendikacilar birlık oldular işçi köle yasasını getırdiler 4 c köle yasası on lara o kefen parası bile oram olsun cünkü hep yettim hakıni yiyorlar hepimız yetım kaldık inşallah bu hükümet ve yandaş sendikaclar da bir gün bu 4 c sınde sadece bir yıl yaşasalardi tek çaremız öbur tarafta onlarla hasaplaşmak tır orda torpil filan yok orda görüşeceğız sayın a.k.p ler

    YanıtlaSil
  15. Artık vazgeçtim takip etmekten istifa edeceğim AkP ye ve bu 4c yi çıkaranlara hakkım haram olsun. İnançları varsa öbür tarafta yakalarına yapışacağım. TEDAŞ da kadrolu 20 yıl çalıştıktan sonra mükafat bu mu olmamalıydı çünkü ben dürüstce hizmet ettim Elektrik tehlikesi altında kar kış dağda taşda emek verdim. Allah biliyor bunu. Ve ve AKP liydim şimdi değilim çünkü işkence bu kadar olur nefret bu kadar olur ne kin kusmak bu bizi kim anlattı acaba başbakana anlamadım.

    YanıtlaSil
  16. hiç bişi olmayacak ben istifa etmeyi düşünüyorum bundan fazla köpek durumuna düşürülemem

    YanıtlaSil

Değerli ziyaretçilerimiz sitemizde yorumlarınızın yayınlanabilmesi için yapılan yorumların konu ne olursa olsun hakaret veya beddua içermemesi gerekmektedir. Bu tarz söylemler cevap hakkı doğurmakta sitemizi zan altında bırakmaktadır. Kesinlikle hakaret veya beddua içeren yorumlar yayınlanmıyacaktır. Yorum yayınlanma süresi 1 saat ile 1 gün arasında değişmektedir.

Öne Çıkan Yayın

Cumhurbaşkanı Erdoğan: 4/C Çalışanları 4/B Kadrolarına Alınacak

Cumhurbaşkanı Erdoğan: 4/C Çalışanları 4/B Kadrolarına Alınacak Binlerce taşeron işçinin ve 4/C çalışanlarının günlerdir merakla bekledi...

Sitemiz Eski 4/c Haberleri

Son 4/C Haberleri

Copyright © 4/C Çalışanları Web Sitesi | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com