Özelleştirme Mağdurları 4/C'li Geçici Personel Web Sitesi

13 Temmuz 2011 Çarşamba

Taşeron İşçilerin İşlerine Göre Ücret


Taşeron İşçilerin İşlerine Göre Ücret
Taşeron İşçilere müjde.4/C li geçici personel Hükümetten kendileri hakkında düzenleme yapmalarını beklerken Hükümet kanadından taşeron işçiler adına Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelikten açıklama geldi.Bakanın taşeron işçiler adına yaptığı açıklama sevindirici bir gelişme, fakat aynı gelişmeyi 4/C li geçici personel içinde Hükümetten bekliyoruz.
Hükümet taşeron işçilerin sorununu çözecek. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, 500 bin taşeron işçisi bulunduğunu belirterek, "Bu işçilerin kamu işçisi statünde olmaları önerileri var. Taşeron firmalar bazen maaş vermiyorlar, güvenceleri yok. Tazminat alamıyorlar. Çalışma saatleri ile ilgili sıkıntılar var. Örgütlenme sorunları var. Bunların tümünü ağustosta masaya yatıracağız" dedi. Çelik, taşeron işçilerin ücretlerinin mesleklerine göre değerlendirilmesi gerektiğine de dikkat çekti.
Kaynak:

Sabah


Haberimizi Paylaşmak için aşağıdaki butonları kullanabilirsiniz.

Paylaş | |

Yasal Uyarı: Sitemizde yayınlanan haberler ve köşe yazıları yukarıdaki butonlar kullanılarak veya aktif link verilerek kullanılabilir.www.4cmagdurlari.blogspot.com
Bu Haberi Paylaş:

48 yorum:

  1. İnşallah Taşeron işinde çalışan arkadaşlarımıza gereken desdeği ve hak ettikleri ücreti verirler..
    Ama ne hikmetse 3 Ay Anakarada direnen coplanan, havuza atılan bibergazına maruz kalan TEKEL işçilerinden hiç kimse bahs etmiyor.. biz tekelcilerin işi elinden alındı, kadrosu elinden alındı perişan edildi şimdi geçim sıkıntısından dolayı aile içi trajediler yaşayan tekelcilerden kimse söz etmiyor...Tek isteğimiz devletin daimi işçisi olarak 15-20 yıl arası çalışmış olan biz tekelcilere düzenli çalışacağımız daimi bir iş ve insan onuruna yakışan kimseye muhtaç edilmeden ailesini geçindirecek bir üceret başka birşey istemedikkk.
    ama malesef ne eylem yapmakla alabildik haklarımızı nede mahkemelerce alabildik.. çün biz tekelcilere öyle bir kin ve nefretleri varki tarif etmek mümkün değil... adeta deve kini belki biz yanlış düşünüyoruz ama görünen köy kılavuzda istemez...ama inşallah biz yanılıyorum umarım hükümet hem 4-c lilere ve hemde taşeron çalışanlarına insan onuruna yakışır bir ücret verirler...

    YanıtlaSil
  2. hiçbir güvencemiz yok ve fazla çalışarak iş yükümüz sürekli arttırılıyor allahtan tek dileğim herkesin eşit şartlarda ve eşit haklara sahip olarak çalıştırılmasıdır.Aynı yerde kiminin fazla kiminin az çalışması ne kadar doğru olabilir ki! az çalışan daha fazla ücret alırken çok çalışan daha az ücret alıyor adil şartlar istiyoruz ve adil çalışma saateleri. taşeron çalışanı olmak suç değil hepimiz bu memeleketin çocuklarıyız hepimiz bu memeleket için çalışıyoruz lütfen yazdıklarımı göz ardı etmeyin.

    YanıtlaSil
  3. Sayın Başbakanımızdan bir ak partili olarak biz sağlık sektöründe taşaron firma çalışanlarınıda kadrolu yapmasını istiyoruz. bir çok arkadaşımız 2 üniversite bitirmiş durumda olmasına rağmen hak ettiğimizi alamıyoruz.Çalışma şartlarımız oldukça zor.Lütfen artık sesimize kulak verilsin.

    YanıtlaSil
  4. sayın başbakanımız artık taşeronuda görsün. çok zor şartlarda çalışıyoruz.çok haksızlık oluyor bizlere

    YanıtlaSil
  5. 650 TL'ye çalışıyoruz... ve 1.aydan bu tarafa aylık 45 TL kesintimiz var. Bu ne olacak?? Başbakanımız bizlerin durumunu da düşünür inşallah... Başbakanımız haksızlığı sevmez..

    YanıtlaSil
  6. 17 yıldır sağlıkta taşeron olarak çalışmaktayım ne uzadım ne kısaldım yıllardır askari ücretle çalışıyorum hiç bir sosyal hakkımız yok olanları bile tam olarak şirket yöneticileri yerine getirmemektedir başta sayın başbakanımız sonra sayın Faruk Çelik umarım bu sorunumuzu en yakın bir tarhte çözüme kavuştururlar şimdiden teşekkürler Dilek

    YanıtlaSil
  7. sayın başbakanıma saygılar sunarım önce. ben belediyede taşeron firması altında çalışıyom.bazen 3 ay çalışıyom 1 ay ihale olmadığı için bedava çalışıyom ben ve arkadaşlarım.ihalelere göre 1 yıda bizi en az 3 ay bedava çalıştırıyorlar.verdikleri maaş zaten 680 tl bedava çalıştığımız ayları hesaba katarsak 1 yıda maaşlarımız 400 tl nin altına düşüyor.kira hesabınıda katarsak çocuğumuza bırakın erzağı kuru ekmeği dahi zor götürüyoruz.burda çalışma saatlerimiz zaten belirsiz.burda biz çalışıyoruz mütahitler yiyiyorlar .artık devletimizin buna son demesini bekliyoruz.sayın başbakanımıza ve çalışma bakanımıza güveniyoruz . verdiği o güzel haberin yerine getirmesini diliyoruz.

    YanıtlaSil
  8. hadi bakalım inş.aslında geç kalınmış bi açıklama sayın bakanımızdan..çok şükür ki kamuda çalışan taşeron işçilerin sıkıntılarını gördüler..bu günleride gördük yaa Allah a şükürler olsun.inş.kamu işçisi sayılırız.bütün yük bizde faturalamadan tutun satın almasına kadar...

    YanıtlaSil
  9. arkadaş inş. kamu işçisi sayılırız, demiş. Biz tekelciler kadrolu kamu işçisiydikde ne oldu, halimiz ortada bu hükümetin yaptıkları yapacaklarının garantisidir. Biz tekel işçilerini bu duruma düşürenlere hakkımı helal etmiyorum.

    YanıtlaSil
  10. YÜCE ALLAH tan diliyorumki bu ramazan ayında her kim bizim gibi taşeron işçisi olarak çalışanların,kamu işçisi durumuna getirip bizleri düşünenlere saygılarımızı sunar,tutmuş oldukları oruçları,bizlere sağlayacak işi onlara cennetin kapılarını açtırmayı kabul etsin.Amin.

    YanıtlaSil
  11. ınşallah karanlıgın dogan guneşi kımsesızlerın kımsesı başbakanımız taşeron denen bu şeytanı ebedı ebed topraga gömecek hak katında haksızlıgın karşısında dimdik o eşsız duruşunu sergıliyecektir

    YanıtlaSil
  12. sayın bakandan hala cevap bekliyoruz 4 yıllık mühendislik fakültesi mezunuyum devlet hastanesinde bilgisayara operatörü olarak 700 tl ye çalışıyorum kpss diye tutturuldu bir yol bizim ve ailelerimizin emekleri boşuna gitti 4 yıl boyunca okunan okadar dersler sınav stresleri ve maddi yönden yıpranmaların sonunda taşeron firmaya hizmet ediyoruz bu gün ayın 11 i hala maaş alamadık yıllık iznimizi düzenli kullanamıyoruz seçim zamanı yapılan gövde gösterileri koltuğa oturulunca Allah rızası için unutulmasın şu mübarek günlerde hakikaten aç susuz ramazan geçiyoruz beş parasız vaziyetteyiz inşallah ay sonu gelmeden sonuçlanır bizde çifte bayram ederiz

    YanıtlaSil
  13. belediye şirketinde memur gibi çalışan üniversite mezunu mimar olarak hakkımızı alamıyoruz. memur mimar-mühendisin yarısı kadar maaş alamıyoruz bile. Memur mimar 2800-3000 alıyor aynı işi yapan aynı bölüm mezunu 8 yıl deneyimli bizler 1100 tl maaş alıyoruz. bu haksızlığın bir an önce düzelmesi gerektiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  14. bende.hastanede.calışıyorum.yolparamızıkestiler.zamanındamaaşımızı.alamıyoruz

    YanıtlaSil
  15. allahın izniyle bu sorun çözülecektir en kısa zaman da bende elazıg akıl hastanesı taşeron işçisiyim bu şekilde geçim çok zor 19 yaşındayım ve nasıl askere gıdıp nasıl evleneceyımı hiç bilemıyorum kadro içinde hiç bir şart koyulmasın her kım taşeron işçisiyse onların her bırıne de verılsın.

    YanıtlaSil
  16. merhaba arkadaşlar.bende sizin gibi sağlık sektöründe taşeron işçi olarak çalışıyorum.hastanede poliklinikte,kayıtta,serviste,acilde,idarede,yoğun bakımlarda,ameliyathanede vs heryerde bilgi işlem işi yapıyor,ama gelde maaşı sor en az biz alıyoruz,tazminat yok yıllık izin yok,tehdit var en alt tabaka olarak görmek var semer vuran çok.arkadaşlar ben 10 yıldır bu işin içindeyim ne bileyim ama benim inanasım yok.ben güvenmiyorum bunlara 10 yıldır ne yaptılar asgari ücrete.başbakanımız 10 yıl önce seçimlerde asgari ücreti brüt üzerinden vereceğiz demişti.valla ben 10 yıldır görmedim gören varsa söylesin.inşallah bu sefer sözlerini tutarlar ve benide utandırırlar.

    YanıtlaSil
  17. hepsi yalan söylüyor BAKANIDA amiride derneğide bizleri korusalardı bayram gelmiş bize maaşlar ödenmiyor NERDE ADALET BİZİNSAN DEĞİLMİYİZ BİZİM ÇOLUK ÇOCUĞUMUZ YOKMU BAYRAMDA BİZE MİSAFİR GELMİYORMU BİZİ İNSAN YERİNE KOYAN YOKMU ANKARA VE İSTANBULDAKİ HAYVANAT BAHÇESİNDEKİ HAYVANLAR BİZDEN DAHA ÜSTÜN BAYRAM GELMİŞ NEYİME

    YanıtlaSil
  18. bende belediyeye yeni girdim temizlik işçisi olarak calişıyorum 4c kapsamı bizide 4cli mi yapacakmı bilenler lutfen yorumlara yazsın

    YanıtlaSil
  19. yenifakılı belediyesinde sigortasız olarak çalışıyorum maasımızı alamıyoruz bu durumda 4c li olabilme ihtimalim varmı

    YanıtlaSil
  20. iskide tasören olarak çalışıyorum .. yanlız resmi araç kullanıyorum,, yeni çıkacak kanunda bizde yararlanacakmıyızz. bakanımıza saygılar

    YanıtlaSil
  21. saglık personelı olarak calısyoruz fakat tasoren fırmadayız cesıtlı eksıklıklerımız mevcuttur memur kadrosunda olamasak bıle en azından kadrolu ıscı olarak kurumun calısanı olmayı her tasoren ıscısı ıstemektedır lütfen eşitliği saglamanızı sayın ılgılıler den rıca ederız

    YanıtlaSil
  22. 13 Yıldır belediye'de çalışıyorum.Nerdeyse tüm birimler de görev yaptım.Kimler geldi kimler geçti .Her yıl bir kadro dur biri ortaya atıyor. Bizler kulak kesiliyoruz.Yeter artık.Hakkımı ne devlete ne belediye üst yöneticilerine nede bizi bu pozisyonu revağ gören yetkililere helal etmiyorum..Asgari ücretle çalıştırıp maaşımızı bir ay geride ödeyen bu düzeni bizi layık görenlerde inşallah bizden beter olurlar.

    YanıtlaSil
  23. bu adanada devlet demiryolları hemzemingeçitlerde çalışan taşeron işçileri nooldu sayın başbakanım bizleri unuttunuzmu

    YanıtlaSil
  24. YÜCE RABBİM İŞALLAH BAŞBAKANIMIZA GÜÇ VERSİN ONU BAŞIMIZDAN EKSİK ETMASİN BEN GÜVENLİK GÖREVLİSİ OLARAK ÇALIŞIYORUM ASGARİ ÜÇRETLE ŞİRKETLER BİZİ HEP EZİYOR HALADA EZİYOR İŞALLAH BAŞBAKANIMIZ BUNUNDA ÖNÜNE GEÇER YILLIK İZİN YOK İŞALLAH BİZLEREDE 4/C YE ALIRDA BİZDE KURTULURUZ

    YanıtlaSil
  25. Ben 9 yıldır devlet hastanesinde taşeron işçisi olarak hizmet vermekteyim 680 ytl alıyorum ve her ay 50tl şirket sahipleri bizde alıyor rüşvet niyetinede ya verirsiniz diyorlar yada işte atarım diyor. bunlar gerçeklerdir.şimdi soruyorum nerde DEVLET.NERDE ADALET..

    YanıtlaSil
  26. ptt de taşarön olarak çalışıyorum ama son haberlerden az da olsa umutluyum inşallah biran önce maaşlarda düzenleme olur vebizde rahat bir nefes alırız haydi bakanım guzel haberlerini bekliyoruz

    YanıtlaSil
  27. başbakanım ezilenin yanındadı benim çalıştığım hastanede bir faksın başında üç memur oturuyor eğitim seviyesi benden düşük ben çamaşırhane servis bulaşıkhane çevre temizliği bahçede ot yolma gibi daha neler bir saatlik izin istediğim zaman şirket yetkilisinin alay tehtit ve tacizine maruz kalıyorum bu sadece bir örnek biraz hakkını aradığın anlaşılırsa hastane içersinde sürgünlere maruz kalırsın adalet istiyorum

    YanıtlaSil
  28. ben 5 yıldır ptt dağıtıcılık yapıyorum aldığım maaş 750 çok şükür ama ptt elemanı 2000 tl alıyor aynı işi yapıyoruz .ama her ihalede korkuyoruz atacaklar diye sayın bakanım yardım eder inşallah

    YanıtlaSil
  29. bismillahirrahmanirahim Allahın ismiyle konuşmama başlıyorum cenab-ı Allah bizi duğru yoldan ayırmasın devletimize zarar ziyan vermesin devletimizin başına daima ehli iman kullarını nasip etsin din düşmanına da fırsat vermesin her türlü hilesinin kursağana çevirsin amin.

    YanıtlaSil
  30. arkadaşlar bende sağlık sektöründe çalışıyorum 6 yıldır ama tek suçuö taşeron olmak sağlık meslek lisesi mezunuydum tıbbi sekreterlik bölümü mezunuym yüksek okulu bitirdim tıbbi dökümantasyon ve sekreterlik bölümünü bitirdim.keşke bitirmeseydim. lise mezunu arkadaşlar 65 puanla atandı yüksek okul mezunları 80 den aşağıya düşmüyor. sağlık bakanı bu konuda ayırım yapması gerekli diye düşünüyorum diyanet işleri başkanlığı bunu yapıyor. imam alırken imam hatip lisesi mezunu + hafız şartı arıyor onlara öncelik veriyor.sağlık bakanı da bu ayırımı yapması gerek bence tıbbi sekreter alırken orta öğretim sağlık meslek lisei + yüksek okul mezunu diye bizler bu işi sadece önlisans mezunlarından daha iyi biliyoruz orta öğrertim meslek lisesi olduğumuz için sınava girdiğmiz zaman bocalıyoruz çünkü temelde mesleki eğitim alıyoruz birde artık sağlık bakanı veye çalışma ve sosyal güvenlik bakanı bu taşeron işçiler için ne yapacaksa yapsın bizim psikolojimiz bozuldu her gün işten atılma korkusundan dolayı. aynı işi yapıyoruz hatta daha fazlasını yapıyoruz kadrolu memurların aldığı maaşın üçte birini alıyoruz. ben bir ak partili olarak artık başkabakanımızın sesimi duymasını arz ediyorum.

    YanıtlaSil
  31. akacak kan kalmadı alacak nefes kalmadı sabredecek yürek kalmadı ne olur bir an önce yasalar çıksın bizede bir umut ışıgı olsun taşeronda birgün evine etli yemek yesin saygılarımla

    YanıtlaSil
  32. devlet adaleti saglamayacaksa neden var

    YanıtlaSil
  33. e ne olacak bu asgari ücretlilerin sonu bu gitişle oylar chp gitecek akp ortada kalacak hani verilen sözler laftamı kaldı sayın başbakanım size hic yakışıyorumu millet vekilleride asgari ücretle gecinsede bir görelim yeter artık yeter bizde size hakımızı helal etmiyoooooooooooruzzzzzzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  34. sayın bakanım 9 yıldır taşeron firma altında üniversitede çalışmaktayım maaşım 650 tldir bu taşeron firmasında çalışanlara kadro verilmiyecekmi neden bizlere yardım yapılmıyor bizler ikinci sınıf vatandaşmıyız lütfen bizlere yardımcı olun taşeron firmaların bizleri ezmesine müsade etmeyin çok şikayetçiyiz inşaallah bu konular en kısa zamanda yoluna girer sevgi ve saygılarımı sunuyorum

    YanıtlaSil
  35. 500 000 taşeron işci var bunu 4 le çarp o kadar kişi ekmek yemekte en az bu kiminin 6 çocuğuda vardır bunu anne baba kardeş gibi düşünürsek 500 000 çarpı 8 bunun sonucu kadar kişidir kendimize sahip çıkalım belediye seçimlerine kadar bu iş hoşumuza gidecek mutlu olacağımız sonuç çıkmazsa AKP yi değil CHP yi destekleyelim AKP asla işci yanlısı değil rengini belli etti oy verdiğime bin pişmanım

    YanıtlaSil
  36. Sayın BAKANIM biz 11 ay çalışıp 1ay da üçretsiz sgk sız çalşmaktayız sizden tek istegimiz bizim haklarımızın bir an önce verilmesini istemekteyiz

    YanıtlaSil
  37. Devlet hastanesinde çalışıyorum. memur yapın demiyoruz ama memur kadar hakkımızın olması bizim doğal hakkımız. 660 TL le kim geçinmiş biz geçinelim? Temizlik firması gözüküyor idari bölümde çalışıyorum. bizimde en az memur kadar ücret almalıyız çünkü aynı işi yapıyoruz. olucak mı derseniz inşallah demekten başka çaremiz yok.. olmazsa zaten tepkimizi sandıkta vericez başka alternatifimiz yok...

    YanıtlaSil
  38. Sayın Faruk ÇELİK Taşeron içcileri ile ilgili Başbakanımızın vermiş olduğu iyileştirme ile ilgili talimatı biran önce hicbir nedene ve sebebe takılmadan bitirilmiş bir taslak olarak meclise sunmanızı heyecanla bekliyoruz ve bütün millet vekillerimizin gereğini yapacağına inanıyoruz.HASTANE TAŞERON çalışanı.

    YanıtlaSil
  39. hastane,belediye,postane taşeronişçilerinin kamuişçiayarındaiyileştirme yapılacaktı herhalde iş çokluğundan unutuldu,UNUTULMAMIŞTIR İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  40. Hani nerede kaldı. Biz taşaron işçilerinin maaşlarının iyileştirmesi yapılmayacakmı.Belediye de taşaron olarak çalışıyoruz.Bizim stadümüzdeki işçiler ikramiye bayram yardımı vsvsvsv. katkı payları var.Neredeyse bizim maaşımızın 4 katı maaş alıyorlar ama bizlere sadaka gibi maaşı bile birbuçuk ayda ödüyorlar.Yeter artık şu cuma günü yüzü hürmetine elinizi vicdanınıza koyun ve düşünün.Bizlerin hakkını artık verin.Allah için

    YanıtlaSil
  41. Bu meclis milletin hakkını arayan meclis duy sesimizi duyur ilgili merciye isteğimizi.Maaşlarınızı aldıkCa vicdanınız sızlamıyormu sizin.Yeter artık allah sizin sezsiz kalmanızada kayıtsız kalmaz.Haram ediyorum size vatandaş olarak hakkımı.Helal yemiyorsunuz.Evime 1 kg et alamıyorum ben.Allahtan korkun.Allahtan korkun.

    YanıtlaSil
  42. bu kadar ınsana umut verıp sonrada yuzustu bırakmak hıcmı vıcdanınızı acıtmıyor bızım gıbıler gece basını yastıga koydugunda bu umutla uykuya dalıyor yazık degılmı bu yapılırmı hıc olmazsa umut vermeyın en cok vergıyı bızım gıbı asgarı ucretle calısanlar verıyor ne olur aldıgınız vergıyı dusursenızde bunu asgarı ucrete yansıtsanız ben bır unıversıte mezunu taseron olarak yıllarca okudum uykusuz kaldım torpılım yok dıye bu revamı ben hakkımı helal etmıyorum Allah ben ve benım gıbılerın yardımcısı olsun

    YanıtlaSil
  43. ben belediyede şirket işçisiyim 650 lira maaş alıyorum sayın başbakanımızdan dileyim bizlere sendika hakkı ve kadro istiyoruz

    YanıtlaSil
  44. ben 5 yıldır AEL b termik santralinde mekanik bakımcı olarak çalısıyorum santralin tüm bakım işlerini taşron işçileri yapıyoır ama maaş devlette çalışan işçilerin üçte biri güya sendikamızvar neikramiye nevardiyazammı velhasılıkelam allahtangayrı kimsemizyok sayın büyüklerimize sesleniyorum taşrondan bizleri kurtarın birileri zengin olmasın herkes paylaşsın lütfen saygılarımla

    YanıtlaSil
  45. meraba ben üniversite mezunyum fakat ümiversite hastanesinde sözleşmeli çalışıyorum artık bizim içinde bir şeyler yapılmasını istiyorum

    YanıtlaSil
  46. SADECE YETER ARTIK DİYORUM VİCDANI OLAN GÖRÜR

    YanıtlaSil
  47. allahtan korkun tbmm oturyorsunuz 15 bın tl alacaksınız taşarone hak yok biz ALLAH hevale edıyoruz

    YanıtlaSil
  48. kamuda mühendisim..benle berabersözleşmeli giren mühendisler kadrolu oldu..tabiki dayı ve amca vasıtasıyla..bense bulamadım dayı ve amca taşeron devam..ben alırken 1300tl onar aldı 3500-4000 nerde adalet nerde düzen nerde hak nerde hukuk..adalet ve kalkınma neresinde??insanların maneviyatıyla oynayıp oy alan zihniyet bukadarmı sizin duygu ve hak anlayışınız?bu son!!!hakkımızı vermezseniz o hakkımızı Hakk'a bırakıp niyaz edecez ve sizlere Hakk nezdinde haklarımızı helal etmeyecez..bu geçici dünyada ise size birdaha güvenip oy verecez nede arkanızda durup destek olacaz.çünkü bizim inandığımız başbakan bu değil inandığımız değerlerimiz bunlar değil..bu son artık..bu seçimde mantıklı davrancaz..siz bilirsiniz bakan ve yanındaki saygıdeğer! insanlar..Allah yar ve yardımcımız olsun..

    YanıtlaSil

Değerli ziyaretçilerimiz sitemizde yorumlarınızın yayınlanabilmesi için yapılan yorumların konu ne olursa olsun hakaret veya beddua içermemesi gerekmektedir. Bu tarz söylemler cevap hakkı doğurmakta sitemizi zan altında bırakmaktadır. Kesinlikle hakaret veya beddua içeren yorumlar yayınlanmıyacaktır. Yorum yayınlanma süresi 1 saat ile 1 gün arasında değişmektedir.

Öne Çıkan Yayın

Cumhurbaşkanı Erdoğan: 4/C Çalışanları 4/B Kadrolarına Alınacak

Cumhurbaşkanı Erdoğan: 4/C Çalışanları 4/B Kadrolarına Alınacak Binlerce taşeron işçinin ve 4/C çalışanlarının günlerdir merakla bekledi...

Sitemiz Eski 4/c Haberleri

Son 4/C Haberleri

Copyright © 4/C Çalışanları Web Sitesi | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com