Özelleştirme Mağdurları 4/C'li Geçici Personel Web Sitesi

12 Nisan 2013 Cuma

İsmail Koncuk:4/C'liler Sizden Kadro Müjdesi Bekliyor


İsmail Koncuk:4/C'liler Sizden Kadro Müjdesi Bekliyor
Her fırsatta ve platformda 4/C’lilerin dramını ortaya koyan ve Hükümetten bu konuda adım atmasını isteyen Türkiye Kamu-Sen, Kamu Personeli Danışma Kurulu Toplantısı’nda da Hükümetten kadro müjdesi bekleyen 4/C’lilerin durumunu bir kez daha masaya taşıdı.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, 4/C’lilerle yakın zamanda görüştüğünü, sorunlarını bizzat kendi ağızlarından dinlediğini ancak kendilerine bir kadro sözü vermediğini belirtti. Bakan Çelik, 4/C’lilere kadro verilmesi durumunda mali külfetin artacağını ve yüklü bir bütçenin ortaya çıkacağını savundu.
www.4cmagdurlari.blogspot.com
Bakan Faruk Çelik’in bu sözleri üzerine kendisine cevap veren Türkiye Kamu-Sen Genel Başkanı İsmail Koncuk 4/C'lilerin artık kadro beklediğini belirterek, Hükümetin artık bu sese kulak vermesi gerektiğini söyledi. İsmail Koncuk, “ Sayın Bakan, siz geçtiğimiz günlerde 4/C'lilerle görüştünüz. Artık bu görüşmeden sonra onlarda ciddi bir umut hasıl oldu. 4/C'liler kadro almalarına ramak kaldığını düşünüyorlar. 4/C'liler isyan noktasındadır. 47 bin 4/C’li kadroya geçirilmelidir. Biz Türkiye Kamu-Sen olarak bu beklentiye cevap verilmesi gerektiğini düşünüyoruz. Sizlere yakışan da budur. Bu memleketin evlatları 4/C adı altında modern bir kölelik sistemi içinde eritilmektedir. Türkiye Kamu-Sen bu yaşanan trajediye seyirci kalamaz. 4/C’liler için yaptığımız eylemlerle başkent Ankara’yı inlettik, yine inletiriz. İzin hakkı olmayan, hasta olma hakkı olmayan bu insanların sorunlarına kulak tıkayamazsınız. Hükümet olarak derhal bu konuda gerekli girişimleri yapmalı ve bu evlatlarımızı bir an önce kadroya geçirmelisiniz. Belediye çalışanlarına verilen sözler diğer sözleşmeli çalışanlarımız için de tutulmalıdır. Yeni mağduriyetler yaratılmasının izahı olamaz.” dedi.
Haberimizi Paylaşmak için aşağıdaki butonları kullanabilirsiniz.

Paylaş | |

Yasal Uyarı: Sitemizde yayınlanan haberler ve köşe yazıları yukarıdaki butonlar kullanılarak veya aktif link verilerek kullanılabilir.www.4cmagdurlari.blogspot.com
Bu Haberi Paylaş:

23 yorum:

  1. insanları mutfakta çalışmavar yokefendim devlete külfet getirir gibi sözlerle oyalayıp kandırmayın diyinki ekonomi 4c lilere bağlı onlardan aldığımız kadrolarla düzelttik şimdi geri verirsek batarız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebrikler cok yerinde bir cevap

      Sil
  2. sendikacılar yalandan basın açıklaması yapmayın aile yardımını kazandık diye belli bir kesimi sevindirdiniz sonuç sıfır 4c liler üzerinden isim yapmaya çalışmayın yeter

    YanıtlaSil
  3. adamlar bizimle dalga geçiyor alışığız.

    YanıtlaSil
  4. BU SATEN SONRA YORUMA GEREK YOK HERŞEY AÇIK VE NET TUM SENDIKALRDAN ISTIFA ETSİN.......................

    YanıtlaSil
  5. Bakan faruk celik her zaman ki gibi sag gosterdi,umutlandirdi, gorustu 657 yi cok basliktan tek basliga toplayacaz dedi ve sonunda is 4c ye gelince devletin maliyesi yok kulfeti..ahhh arkadaslarim ahhh ki ne ahhhhh.gene duygularimizla oynanacak gibi umitlenmeyin faruk celigin agzi belli konusur konusur son anda yatarir adami sola.....

    YanıtlaSil
  6. 4/C Lİ ARKADAŞLAR Kadro filan yok ...boşuna umutlanmayın...biz 4/c liler Yunanistandan geldik herhalde...Belediyelerdeki kendi yandaşlarına verilen kadro maliyeti artırmıyor,niyemi onlar kendi yandaşı.eğer 4/clilere kadro verilirse türkiye batar... ben diyorumki boşu boşuna umutlanmayın...DURMAK YOK YOLA DEVAM...

    YanıtlaSil
  7. 4 C Lİ PERSONEL13 Nisan 2013 02:26

    ALLAHA HAVALE EDİYORUM.BİRGÜN GELİR ONLARDA HESABINI VERECEKLER.

    YanıtlaSil
  8. Ben Tokattan Şinasi Uluduğan
    Aslında geçen şu üç yılda 4c li kardeşlerimiz hep umutla hükümetin bizler için bir adım atmasını bekledi. Bende şahsen umudumu yitirmek istemedi. Ancak bir şeyi, burada hem tekrar hatırlatmak isterim. Tekel eylemleri sırasında iki bayan arkadaş Sayın Başbakanla görüştü. O görüşme sonucundada değişen hiç bir şey olmadı. Sayın Başbakanın vermediğini ,Sayın Bakanmı verecek. Kaldı ki kasayı elinde tutan İngilterede eğitim görmüş ama zihniyet olarak İngiliz gibi düşünen Sayın Maliye bakanı bir şeye yok dediği zaman o olmuyor maalesef. Allahtan korkun Allahtan .Vekillere iki yılda kıyak emeklilik getiren sizlerin bu kadar insanın ahını alması hangi adalete hangi hakkaniyete sığar...

    YanıtlaSil
  9. Tokatlı arkadaş,adaletten bahsetmiş..gülürim ağlanacak halimize..bu hükümet despot,insafsız ve kendi adamlarını zengin etmekten başka ne yapıyor ki..Bir bardak soğuk su netice olarak..afiyet olsun ve yola (4c) devam,durmak yokkkk.

    YanıtlaSil
  10. öncelikle umutsuz olmamız normal çünkü dalga geçer gibi bizi kullanıyoruz biz hep lafta kalıyoruz ve lafla peynir gemisi de yürümüyor arkadaşlar. ben sendika üyesi değilim ve bize kadromuzu kazandırmadıkları sürecede olmaya niyetim yok. şimdi bide işçi kadrosumu memur kadrosumu deniyor adamlar kadro verdide işci veya memur kadrosu diye tartışması var. bu bile bizi bölmeye yeter arkadaşlar. kadro verilsinde ister işci ister memur elinden alınmış bir hakkın var oda kadron onun için o kazanılana kadar ben hiçbir sendikaya üye olmuyorum. sizlerden ricam arkadaşlar herkes Sayın Cumhurbaşkanımızdan bu konuda destek isteyen mailler atsın bu konular gündemdeyken herkese sayıgılar allah umudumuzu eksik etmesin kadromuzu nasip etsin.

    YanıtlaSil
  11. beni mutlaka okuyun ve aklınızı başına alıp iyi bir düşünün sendikaların bu işten hiçbir karı olmayacak çünki sendikal hakkımız yoktu onu aldılar ve üye yaptılar sen şimdi ister kadro al ister alma sendika için hiçbirşey değişmeyecek aynı üye ayidatı kesilecek fakat 4/c yi pazarlık konusu yapıp mevcut kadrolu memurlara hiç hesapta olmayan haklar almak istiyorlar yani 4/c aynı kalsın fakat kadrolu çalışanların emekli ikramiyeleri artırılsın veya 657 ye dokunulmasın gibişimdi aklı olan çoluğu çocuğu için allah için bu bizi satan sendiklaradan istifa etsin

    YanıtlaSil
  12. Devlet 4c ye kadro vermezse insanlar madur olur bunun sonucu seçim zamanı ne hakla madurlardan oy isterler.ayrıca kadro vermiyenler acaba 4c de olsalar empati kursunlar.

    YanıtlaSil
  13. bu bütce nasıl bir bütce imiş ? suriyeden gelen var ıraktan irandan kaçana var dağdan inene var evde oturana var önceden devlet kurumlarında çalışıpta kurumunun satılıp kadrosunun alınıp köleleştirilenlere yok belediyede 8 ay çalışan vasıfsız elemana var tekniker teknisyen vasfı taşıyan adama paspas ver süpürge ver onlara yok verirse devlet batar yazmakla bitmez artık kendimden şüphe eder oldum ben nereden geldim benim günahım ne ben bu ülke vatandaşı değilmiyim ben acaba vatan hainimiyim değilim ama şüpelendim kendimden burada pisikolojik bir baskı var ne yaptık biz bunlara insan kendi ülkesinde mutsuz olurmu oluyor işte BİZ EN BAŞTA İSTEYEREK VE BİLEREK 4/C Lİ OLARAK İŞE BAŞLASAK VE KADRO İSTESEK VERMESELER DİYECEK BİRŞEYİMİZ OLMAZ CÜNKİ KABUL ETMİSSİN FAKAT BU DURUM ÇOK FARKLI....

    YanıtlaSil
  14. Bunlar bize kadro vermeyecek belli oyalama takdiği belediyeden geçenler kendi yandaşları maliyet yaratmıyor. 4/c liler maliyet yaratıyor. Diğer husus bizim Avrupa insan hakları mahkemesi ne drurumda bilgisi olan varmı tek umudumuz orası kaldı inşallah hayırlı haberler alırız o hükümet görür maliyeti.

    YanıtlaSil
  15. sayın bakan maliye bakanı adına da konuşmuş diyecek birşey yok bence imralıya mektup yazalım belki onlar halleder...

    YanıtlaSil
  16. nerede kaldı sosyal devlet anlayışı devlet vatandaşının sorunu çözmek için vardır yandaşlarının değil devlet ben varsam devlettir ben yoksam değildir tazminatımızı bizmi istedik sen zorladın tazminatını al ya git ya özelde kal yada 4/c ye sen mecbur ettin tazminatın kalsın memurlar gibi diyer kurumlara git çalış dedinde çalışmadıkmı yani hem tazminatı veren köle yapan sensin zorunlu hemde bahene bulan sensin tazminatımızı almışız yani kısaca arkadaşlar 24000 yiğide gözünün üstünde kaşın var diyorlar anlayın artık

    YanıtlaSil
  17. yorum hepımızın hakkı nerde sosyal devletın adalet anlayışı lütfen duyarlı olun sayın devlet erkanı kadroluyken ne oldugu bellı olmayan statude calısmak bana cok koyuyor 19 yasımda basladıgım ısımı 26 yasımda kaybettım 4cli olmayı secmek zorunda bırakıldım bu platformları takıp eden danısman arastırmacı vs. vs. lutfen not edın artık BEN KIZ İSTEMEYE GİDEMİYORUM işçimisin memurmusun diye sorduklarında anlatamıyorum bu acıklaması olmayan durumu 400tl kira 1150 maaş 600 lirayla hangi mutfak masrafım ödensin hangi elektrik faturası ödensin bir tüp 70 tl kendimi acındırıyorsam bunu düşünen varsa eğer gelsin buyursun ben ARTIK YAŞAYAMIYORUM

    YanıtlaSil
  18. ÖZELLEŞTİR-ME (Tekel) MAĞDURU14 Nisan 2013 22:56

    Arkadaşlar Umutsuzluğa hiç bir zaman kapılmadık çünkü bizim umudumuz Herşeyi yaratan ALLAH'tır.Çıkan haberlerden anlaşılıyorki Kadro yok yook.. Söyleyecek şey bulamıyorum ama şunu iyi biliyorum Daimi Kadrolu çalışırken Besmeleyle başladığımız işe, şimdi bizleri bu durumu düşüren, bizleri 4/C Statüsünde çalışmaya mahkum edenler için BEDUA'yla başlıyoruz ve Bizlere bu perişanlığı yaşatanları ALLAH'a have ediyoruz...

    YanıtlaSil
  19. O koltuklarla bizler üzerinden sınav oluyorlar. Bizlere bu kadar yaptıkları haksızlıklar bir bir hanelerine yazılıyor farkında değiller. Sanmasınlarki bu hep böyle gidecek. Bir gün belki farkında olurla ama umarız işi işten geçmemiş olur. O nun içindir zararın neresinden dönerlerse kar hesabı bir an önce kadrolarımızı verin. Bırakın bütçeyi onu bunu. Daha önce Belediye çalışanlarına kadro verdiniz. Ne oldu bütçe mi battı. Biz onların sayısının yanında devede kulak misali. Dünyada yapılan bir iyilik gerisi boş unutmayın.

    YanıtlaSil
  20. sayın başbakanımız, kutlu doğum haftasının hatırına ver artık kadromuzu.
    Diyarbakır 4c Mağdurlarından Ercan NAS...

    YanıtlaSil
  21. bu kadar baret ve çizme düşmanı olan bir zihniyet yeryüzünde yoktur. bu neyin kinidir anlamadım. bir kalkıp HZ ÖMER adaletinden haktan hukuktan ahkam kesiyorlar.haklarımız zehir zıkkım olsun birşeyde demiyorum bu rüzgar birgün tersinede eser ne ampül kalır ne fener .hak yemişliğin vebaliyle ahirette 2 elimiz yakanızda olacak bunu bilip bununla yaşayın bakalım

    YanıtlaSil
  22. selamun aleyküm arkadaşlar . tekel mağdurları olarak birde yaş bekleme mağduru olduk 800 maaş bir ay çıkıştan iki gün çıkışa kaldık . ve 22 yıllık işçiyim. ne olduğum belli deil ne işçiyim ne memurum. hem çalışma hayatım, hem emekliliğim bitti mahvoldum depresyona girdim. dulum. tek maşşlıyım 2 çocuğum var. ben 4 c den emekli olursam yandım. mahvoldum. eğer memuriyete geçerrlersede ilköğretimden olacak. yine yadım.işçilik yıllarım prim öedemelrim yanar. emekli maaşım düşer. ALLAHIM VİCDALARINA DUYUR YAĞĞ RABBÜL ALEMİN.

    YanıtlaSil

Değerli ziyaretçilerimiz sitemizde yorumlarınızın yayınlanabilmesi için yapılan yorumların konu ne olursa olsun hakaret veya beddua içermemesi gerekmektedir. Bu tarz söylemler cevap hakkı doğurmakta sitemizi zan altında bırakmaktadır. Kesinlikle hakaret veya beddua içeren yorumlar yayınlanmıyacaktır. Yorum yayınlanma süresi 1 saat ile 1 gün arasında değişmektedir.

Öne Çıkan Yayın

Cumhurbaşkanı Erdoğan: 4/C Çalışanları 4/B Kadrolarına Alınacak

Cumhurbaşkanı Erdoğan: 4/C Çalışanları 4/B Kadrolarına Alınacak Binlerce taşeron işçinin ve 4/C çalışanlarının günlerdir merakla bekledi...

Sitemiz Eski 4/c Haberleri

Son 4/C Haberleri

Copyright © 4/C Çalışanları Web Sitesi | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com