Özelleştirme Mağdurları 4/C'li Geçici Personel Web Sitesi

26 Aralık 2012 Çarşamba

Türkiye Kamu Sen'den 4/C Çalıştayı


Türkiye Kamu Sen'den 4/C Çalıştayı
Türkiye Kamu Sen 4/C çalışanlarının sorunlarını dile getirmeye hazırlanıyor.Türkiye Kamu Sen 4/C İnsanlık Ayıbıdır başlığı adı altında çalıştay düzenliyor. 4/C adına yapılacak olan çalıştay nedeniyle Kamusen Genel Başkanı sayın İsmail KONCUK ve tüm Türkiye Kamu Sen yetkililerine teşekkürü bir borç biliyoruz.
www.4cmagdurlari.blogspot.com
11-13 ocak 2013 tarihleri arasında yapılacak olan çalıştay programı şu şekilde gerçekleşecek.
11 Ocak 2013 saat 13,30'da İllerden gelen 4/C temsilcileri ve 4/C çalışanlarının katılımı ile Ankara Kızılayda kitlesel basın açıklaması.
12 Ocak 2013'de 4/C çalışanlarının mali ve sosyal hakları ile ilgili çalıştay.
13 Ocak 2013 tarihinde ise değerlendirme ve kapanış şeklinde olacak.
Yapılacak olan çalıştaya tüm 4/C çalışanları katılabilir ayrıca görüş ve öneri bildirebilirler. Görüş ve Önerilerilerinizi kamusen@kamusen.org.tr adresine bildirebilirsiniz.
Haberimizi Paylaşmak için aşağıdaki butonları kullanabilirsiniz.

Paylaş | |

Yasal Uyarı: Sitemizde yayınlanan haberler ve köşe yazıları yukarıdaki butonlar kullanılarak veya aktif link verilerek kullanılabilir.www.4cmagdurlari.blogspot.com
Bu Haberi Paylaş:

4 yorum:

  1. Kamu Sen Başkanı Sayın İsmail İsmail KONCUK'a sonsuz teşekkürler ama bence boşuna uğraşıyor. Çünkü bu takunyalılar belediyedeki sözleşmelileri kadroya alıyorlar neden? nedeni: belediyelerin çoğu bunların elinde yerel seçimlerede az kaldı. Çıkar peşindeler....
    Bizleri unuttular çünkü bizleri kadroya dahi alsalar onlara OY YOKKK........

    YanıtlaSil
  2. hangi çalıştay sonuca ulaşmışki bu çalıştay sonuca ulaşsın.insanları aldatmaktan ve oyalamaktan başka gayeleri amaçları olmayanların işi bu.özelsektör çalışanları dahil olmak üzere herkes aile yardımı alırken biz 4/clileri ve ailelerimizi sanki bir hiç gibi değerlendirmeleri veya düşmanca uygulamaları hangi devlet milletine reva görmüştür soruyorum.kayıt dışı çalışmaya mecbur ediyorlar insanları.bunun yanında aile birliğinden bahsediyorlar bizim çocuklarımızın altı kağıt üstü bez ayakkabı giydiklerini gözleriyle görüp kalpleriyle görmedikleri için sosyal çalıştayları yapmaktadırlar ve buna sendikaları görevlendirerek çözüm arıyoruz diyorlar.yani arkadaşlar önce emeklerimizi sonra yaşantımızı sömürerek bizleri bedava köleler haline getirerek çalıştırıyorlar bana sorarsanız çalıştayın sözcük anlamı budur derim.saygılar sunarım...

    YanıtlaSil
  3. sizlere yemin ediyorum bunların yatacak yerleri yok bunca insanın haklarını nasıl ödeyecekler nasıl helallik alacaklar bakalım...ailesi sönen o kadar çok arkadaşlarımız var ki!bunların hesabını nasıl verecekler.hiç mi ALLAH'tan korkuları yok neden bizlere bu gavur zulmünü yaşatıyorlar.bizler bu ülkenin evlatları değilmiyiz yıllardır bu ülkeye vergimizi ödemiyormuyuz.dayanacak gücümüz kalmadı artık duyun sesimizi ve haklarımızı geri verin...ahirette ellerimiz iki yakanızda olacaktır.hakkımızı helal etmiyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Deyerli kamu sen yetkıleri sizleri yakınen 4c uzerındekı çalişmalarınızı takıp edıyoruz yanlız coğu zaman hıc bır haberde ve toplantılarda 4c lı ınsanlar gundeme gelmıyor ve getırılmıyor bakın dostlar sıze yemın ederımkı bu ulkede artık yaşamak bıle ıstemıyoruz ulkemı sevıyorum ama yonetıcılerı ve ıdarecılerı asla sevmıyorum.bu ınsanlar bu kadar acımasızız olmazlar bız neyız bız kımız ya bu maaşla nereye kadar gıdeceyız boyle cok maduruz .benım 24 yıllık evlılım yıkıldı gıttı sebebı gelınce maddı sıkıntımımın yuzunden ben cocuklarımı coğu kez sıze yemınle soyluyorum aç yatırdım eşım bunllara dayanayıp evımı terk etdi pekı sıze saoruyorum bunun suçlusu kım bakın benım hıc bır kotu alışkanlığım yok hadta sıgaram bıle yok gecelrı bır çay ocağında ek ış yapıyordum ama yınde yetıremedım .benı eşımden ve cocuklarımdan ayıran veye sebep olan her kım varsa allahda onlara versın allah onllardan sorsun bızım hakımızı bakın sızde dahada onemlısı şunuda soylemeden geçemıyorum bu maddı sorunların yuzunden dolayı dağa cıkıp o rgute bıle katılmayı duşundum .ınanın bana ama bunu cocuklarım benı engeledı ne dıyeyım sızlere ıcımız yanıyor kan ağlıyor lutfen ne olursunuz bu 4c denılen vırusu kaldırın bız ne yaptık neyın belasını çılesını cekıyoruz bu nasıl bır sosıyal devlettır. beledıye işçılerı nasıl haklarla geldı bıde bıze bakın lutfen ben artık allaha sığınıyorum sayın başbakanımızda allaha bırakıyorum adalet adalet dağıtıyorum dıyor ama mahlesef adalet deyıl bır zulum verıyor ve dağıtıyor.az elını vıcdanına koysun bıze kulak versın.

    YanıtlaSil

Değerli ziyaretçilerimiz sitemizde yorumlarınızın yayınlanabilmesi için yapılan yorumların konu ne olursa olsun hakaret veya beddua içermemesi gerekmektedir. Bu tarz söylemler cevap hakkı doğurmakta sitemizi zan altında bırakmaktadır. Kesinlikle hakaret veya beddua içeren yorumlar yayınlanmıyacaktır. Yorum yayınlanma süresi 1 saat ile 1 gün arasında değişmektedir.

Öne Çıkan Yayın

Cumhurbaşkanı Erdoğan: 4/C Çalışanları 4/B Kadrolarına Alınacak

Cumhurbaşkanı Erdoğan: 4/C Çalışanları 4/B Kadrolarına Alınacak Binlerce taşeron işçinin ve 4/C çalışanlarının günlerdir merakla bekledi...

Sitemiz Eski 4/c Haberleri

Son 4/C Haberleri

Copyright © 4/C Çalışanları Web Sitesi | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com