Özelleştirme Mağdurları 4/C'li Geçici Personel Web Sitesi

11 Kasım 2010 Perşembe

Türk Eğitim Sen:4/C Statüsünde Çalışanlar Sendikalı Olabilecekler


Türk Eğitim Senden Açıklama:4/C Statüsünde Çalışanlar Sendikalı Olabilecekler
Türk Eğitim-Sen İstanbul Bölge Başkan Hanefi Bostan, 4/C statüsünde çalışan kişilerin sendika üyesi olabileceklerini bildirdi.
Bostan yaptığı yazılı açıklamada, "Türk Eğitim-Sen'in açtığı dava sonucunda Ankara 7. İdare Mahkemesi tarafından 07.12.2009 tarih ve 2009/1023E, 2009/1780K sayılı karar ile 4/C statüsünde görev yapan personelin sendika üyesi olabilecekleri yönünde karar verilmiştir. Almış olduğumuz 4/C statüsünde görev yapanlara sendika üyesi olma hakkı, Milli Eğitim Bakanlığın 81 il Valiliğine göndermiş olduğu 31.12.2009 tarih ve 104305 sayılı yazı ile uygulamaya konulmuştur" dedi.
Sendika üyesi olabilmek için herhangi bir engelin kalmadığını ifade eden Bostan, "Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü 31.12.2009 tarih ve 104305 sayılı yazısıyla '657 sayılı Devlet Memurları Kanunun 4'üncü maddesi (C) bendi kapsamında görev yapan sözleşmeli personelin sendika üyesi yapılmaması' ibaresinin açılan dava sonucunda iptal edildiğini 81 il valiliğine bildirmiştir. MEB'in ilgi yazısı sonrasında MEB bünyesinde görev yapan 4/C'li eğitim çalışanlarının sendika üyesi olmasının önünde bir engel kalmamıştır" dedi.
Bostan, "Türk Eğitim Sen'in elde ettiği bu hukuki zaferin 4/C'li personele yeni haklar almasının öncüsü olmasını diliyoruz. Tüm 4/C'lilere hayırlı olsun" temennisinde bulundu.
Kaynak:Medya73
Haberimizi Paylaşmak için aşağıdaki butonları kullanabilirsiniz.

Paylaş | |
Bu Haberi Paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönder

Değerli ziyaretçilerimiz sitemizde yorumlarınızın yayınlanabilmesi için yapılan yorumların konu ne olursa olsun hakaret veya beddua içermemesi gerekmektedir. Bu tarz söylemler cevap hakkı doğurmakta sitemizi zan altında bırakmaktadır. Kesinlikle hakaret veya beddua içeren yorumlar yayınlanmıyacaktır. Yorum yayınlanma süresi 1 saat ile 1 gün arasında değişmektedir.

Öne Çıkan Yayın

Cumhurbaşkanı Erdoğan: 4/C Çalışanları 4/B Kadrolarına Alınacak

Cumhurbaşkanı Erdoğan: 4/C Çalışanları 4/B Kadrolarına Alınacak Binlerce taşeron işçinin ve 4/C çalışanlarının günlerdir merakla bekledi...

Sitemiz Eski 4/c Haberleri

Son 4/C Haberleri

Copyright © 4/C Çalışanları Web Sitesi | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com